... Åsså blir man inte frisk =(

Varit småsjuk hela julen, men slog ut först när ja kom tillbaka till Umeå. Väntar på att ja ska bli bättre men blir bara sjukare och sjukare för varje morgon ja vaknar upp. bläää.. hoppas ja hinner bli frisk till nyår iaf.
Får värsta inspirationsflängarna lite då och då. Satt och såg på film igår och så vipps döck det upp ideer till 3 nya låtar. Var bara att dra fram mobilen å skriva ner några rader. Ska jobba vidare på dom å se om det blir någe, har dock upptäckta att det är svårare att skriva på en samma låt några dagar senare. Blir som att just den inspirationen försvunnit. Aja, är mest flamsigt iaf. Kanske inte dom mest seriösa texterna... hihi.
Min nya gitarr ska skickas med bussgods från Uddevalla idag så jag hoppas på att hinna få den i veckan. Är jag sjuk över nyår så kan ja iaf plinga gura =).
En sak gällande gitarrspelandet som ja måste göra är att LÄRA MIG ATT SPELA. Har fuskat nå fruktansvärt, bara lärt mig en massa låtar å skojat runt. Men nu blir det seriöst lära sig gitarr från grunden. Dra ner nån "learn to play guitar" DVD å börja TRÄNA, inte bara latja runt! Vill lära mig att bättre skriva egna slingor å inte bara nöta samma gamla ackord om och om igen. Får bli uppdraget när jag är bosatt på tomtebo en liten tid =).
Nu ska jag skriva ett personligt brev! hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0