... lite jul, bus och gitarrer

En liten kort sammanfattning över julen kanske är på sin plats =).

Är i Bispgården hos min mor och Johnny med hela familjen förrutom en syster och en far. Kom i Onsdags till ett fullbokat middagsbord. Sisådär en 10-15 rätter vare :O. Gött! Själva julafton blev gröt på morgonen, kalle anka, middag och julklappsutdelning och hör och häpna tomten kom :O! Jag vart förvånad och det dröjde ett tag innan jag fattade vem det var. hihi. På tal om Kalle Anka förresten. Kom att tänka på en sak när jag såg det. Luffaren får visst flickan ibland, se bara på lady och lufsen. hihihi.

Ett nytt smeknamn har man fått också. Blivit kallad Bus-Erik hela tiden av småflickorna (Rut 2år och India 4år). Helt galet. Dom var hyper! typ höga på socker, sprang omkring å ropa bus-erik hela tiden. haha, dom är allt för charmiga dom =).

Vann en auktion idag och väntar mig den till veckan. En Ibanez Talman TCY10. Aukustisk, stålsträngad med mic. Härlig design, dock vit färg vilket inte var så snyggt men ska lösa det med lite inspiration och en färgburk!

Guitalelen funkar bra nu. Har med den här och har suttit å plingat under dagen. Halv skrev en låt lr två vilket var roligt. har dock ingen aning hur man skriver låtar, med refräng å allt vad det heter :/. Jag bara plingar några ackord och sjunger några rader till det! =). Funderar på att läsa lite om låtskrivning och så kanske man kan trixa ihop någe. Kan ju iof vara roligare att skriva utan kunskaper då det då borde bli unikt ;). får se får se!

Kommer att ha Broderns lägenhet på tomtebo över nyår och ca en vecka framåt då dom är uppe i norr. Kommr bli hel-nice me lite eget ett tag. Ska spela massa musik och laga massa mat! Å nyttig mat! Har levt så grymt onyttigt senaste veckorna, måste avgiftas!

En sista grej. Ska försöka få upp lite bilder här så blire kasnke lite roligare att läsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0