... skumt

Okiiiii då vet man vad för lite sömn kan göra :O läste precis mitt tidigare inlägg.
Men för att bara snabbt återgå till ämnet. Har fortfarande inte kommit på tankegången som bevisade att nuet inte finns men fick höra något intressant på tv. Albert Einstein hävdade att tiden endast är en illusion så mhmmm (ser lite flummigt stolt ut) trötta flum-erik är inte helt galen... kanske ;)
Såååå, igår va trevligt! Party å så. mådde skiiiiit när ja vakna imorse men har återhämtat mig ganska fint. Back in business som nån kanske kunnat säga om jag låtit denne få ordet. menmen nu äre jag som talar, lr mest skriver...
Hur som haver.
Det som rullar mest i huvudet just nu är mitt ev gitarrköp :D vill ha vill ha vill ha! Och besvikelsen över att inte vara i Australien =( lr annan varm ort =(. Så ha rlite av ett dilemma. Sparar pengar för att ta mig iväg på mina äventyr men vill fortfarande köpa gitarr. Äventyr är mkt viktigare än gitarren men känns onödigt att ligga inne på en massa pengar om ja ändå inte hinner få ihop tillräckligt å sku då lika gärna kunna spendera dom på en gura =). tror att lösningen ligger i att köpa en begagnad gitarr till ett bra pris, sedan sälja den ifall ja behöver äventyrspengar =). yeees, kom just på lösningen! tänka sig vad skrivande kan göra :O.
yosh! men bunny to you all and to bunny we may call!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0