...NU! lr då lr kanske sen.

Kan ju börja med att säga att det var ett tag sedan jag sov!
Tänkte på det har med nutid, dåtid och framtid. Vad är vad lixom. Dåtiden är ju det som hänt och framtiden det som kommer att hända. Men nuet då? Finns det verkligen? Tänkte som på vars dåtiden slutar och framtiden börjar... hmmm, svär på att jag hade en helt klar tankegång där men den försvann helt plötsligt. aja, Framtiden då, det är ju inte säkert att framtiden finns, tänk om allt plötsligt tar slut. hmm, näää det enda definitiva är nog dåtiden. Fast iof så finns ju inte den (som i finns här och nu) utan den har FUNNITS, förrut! Så... vänta nu... kom jag just fram till att inget finns? hmmm, men vars existerar man då,om man nu gör det!? :O. Kanske bara är nuet som finns då och det är där man existerar? Lutar åt det. Men jag tror att jag hade nån tankegång som visade att nuet inte finns. fan va glömsk man ska vara. Nuet fanns inte, men nuet finns... finns... finska pinnar hade varit gott!
Tänk er en blå hamster med aaaaldeles för stort paraply. hade inte det varit heltokigt!

Kommentarer
Postat av: Janna

Okey,det där var bland det flummigaste och konstigaste jag läst på länge... :S Klart att nuet finns! Hade inte nuet funnits hade inte du heller funnits ju! Men nuet är väldigt kort...

2009-11-30 @ 19:16:49
URL: http://bookoholic.blogg.se/
Postat av: Fredrik H

Prcis som nuet är eriks penis rätt kort.

2009-12-04 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0