... Somewhere in Las Palma De Gran Canaria :O

Flyget landade for typ 2-3 timmar sedan. det forsta ja gjorde var att ga till informationsdisken och fragade om det finns nagra billiga vandrarhem och vars dom svenska turisterna hanger (lattare att fa jobb dar). Fick en liten karta plus ett papper med vandrarhem sa lar antagligen dra till natt av dom ikvall, men man vet aldrig ;). Tycker om ovisheten...

Efter det hoppade jag pa forsta bussen jag sag, sa "si" "si" nar chaforen fragade nogot pa spanska, sen fick ja en biljett. Hoppade av efter ca 20min i nan stad som ja tror ligger soder om flygplatsen men inte saker. Gick en svang for att se mig om och hittade en mysig liten uteservering, tog en ol, pasta carbonara, en rok och bara satt dar och njot av kanslan! kanslan att inte veta vars jag ar, vars jag ska fara, vad jag ska gora, lr vad som hander hihi =). Betalade notan och borjade se mig omkring igen. Hittade detta stallet sa ja kan komma at internet. Ska sedan ut och leta ett paraply, det sma regnar lite om vartannat. Efter det vet jag inte. Kanske hitta igen stranden eller forsoka hitta en buss och se en annan stad. Det ar fortfarande manga soltimmar kvar =)! Slopar antagligen att sova pa stranden idag da vadret ar sa ojamt plus att jag inte fick nan somn direkt pa flygplatsen i Madrid. ar trott! Men for se!

verakr vara flera stycken som ar intresserade att komma ner hit eller vars man nu hamnar och alla ar valkomna sa fort ja stadgat mig =)


Ska ladda upp lite bilder sa fort ja hittar ett stalla att gora det pa

hoppas folken har det bra i Sverige?

Ut pa paraplyjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0